czwartek, 28 stycznia 2016

Informacja


 Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że długo mnie tutaj nie było. Szkoła mnie wykańcza, cierpię na odwieczny brak wolnego czasu. Życie.
 Dzisiaj chcę Wam tylko napisać, że w najbliższej przyszłości możecie spodziewać się nowej miniaturki. Najwcześniej pojawi się ona w pierwszym tygodniu lutego, ewentualnie 15 lutego - wtedy, kiedy zaczynam ferie. 
 Uwierzcie mi, że na nowe miniaturki mam masę pomysłów i inspiracji, ale po prostu nie mam kiedy ich napisać. 
 Dziękuję także, że ciągle odwiedzacie tego bloga. 
 Pozdrawiam, 
Andrea Ceruleo. 



5 komentarzy:

  1. Wiem co to znaczy brak czasu, także Cie rozumiem. Czekam na Twoje miniaturki :) Życzę weny i czasu na ich pisanie!
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis
    zapraszam do mnie na nowości
    http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM] Witaj! Kath Lewis chce opowiedzieć Ci historię o samotności, biedzie, niełatwych wyborach i trudnej miłości pośród gruzów starej rzeczywistości. Zapraszam do zostawienia swojej opinii w komentarzu.

    Pozdrawiam Xx
    OCZY w OGNIU

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz, że piszę tutaj, ale nie znalazłam spamownika.

    [SPAM]
    http://wild-forcee.blogspot.com
    Po dłuższym czasie postanowiłam spróbować (po raz kolejny), aby w końcu coś napisać. Na dzień dzisiejszy powstał pierwszy rozdział opowiadania o parringu Delena z Pamiętników Wampirów. Mam nadzieję, że zechcesz zajrzeć i podzielić się swoją opinią o moich wypocinach :) Bardzo dużo by to dla mnie znaczyło.
    Serdecznie zapraszam i dziękuję, jeśli zajrzysz :)
    Pozdrawiam, Eunice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że piszę tutaj. Wybacz jeśli Cię to uraziło lub wkurzyło :)
    [SPAM]
    Witaj w świecie pełnym bólu, cierpienia i łez.
    Zapraszam Cię, abyś towarzyszył Michaelowi w walce o przetrwanie.
    Tu, gdzie słońce nigdy nie wstaje... w roku 2150
    http://ostatniasluzba.blogspot.com/2016/03/rozdzia-iv-karty-na-sto.html

    OdpowiedzUsuń